Vuosikirja 2016

Kilpailuoikeudellisen yhdistyksen vuosikirja 2016 ilmestyi elokuussa 2017.

Uusi vuosikirja keskittyy kilpailuoikeuden ja kilpailun taloustieteen ajankohtaisiin aiheisiin. Vuoden 2016 vuosikirja sisältää kotimaisten ja kansainvälisten asiantuntijoiden kirjoituksia muun muassa EU:n ja jäsenmaiden tuomioistuinten viimeaikaisesta oikeuskäytännöstä ja tulkintalinjoista, määräävästä markkina-asemasta, valtion tuista ja kilpailuneutraliteetista sekä vertikaalisista rajoituksista.

Aikaisempien vuosien tapaan vuosikirjassa tarkastellaan oikeustapauksia Suomen, Ruotsin ja EU:n tasolla sekä analysoidaan korkeimman hallinto-oikeuden ratkaisukäytäntöä julkisissa hankinnoissa.

Kirjan voi tilata maksamalla 50 euroa yhdistyksen tilille Nordea FI46 1014 3000 2267 18 ja samalla ilmoittamalla postitusosoitteen (tilaaja ja osoite) kirjan päätoimittaja asianajaja Arttu Mentulalle ([email protected]).

Myös aikaisempia vuosikirjoja on vielä saatavilla hintaan 25 euroa / kpl.

Tutustu vuoden 2016 vuosikirjan sisällysluetteloon täällä .