Vuosikirja 2013

Kilpailuoikeudellisen yhdistyksen vuosikirja 2013 ilmestyi elokuussa 2014. Uusi vuosikirja keskittyy kilpailuoikeuden ja kilpailun taloustieteen ajankohtaisiin aiheisiin. Vuoden 2013 vuosikirjassa käsitellään laajasti kilpailuoikeuden yksityisoikeudellista soveltamista ja erityisesti kilpailuoikeudellista vahingonkorvausta. Vuosikirjassa on kirjoituksia myös mm. yrityskauppavalvonnasta, kilpailuneutraliteettisääntelystä sekä uusiutuvasta hankintalainsäädännöstä. Lisäksi vuosikirjassa tarkastellaan kilpailuoikeuden kehitystä lähimarkkinoilla Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa.

Aikaisempien vuosien tapaan vuosikirjassa käydään läpi EU:n tuomioistuimien viimeaikaista kilpailuoikeuskäytäntöä, tarkastellaan oikeustapauksia Suomen, Ruotsin ja EU:n tasolla sekä analysoidaan korkeimman hallinto-oikeuden ratkaisukäytäntöä julkisissa hankinnoissa.

Kirjan voi tilata maksamalla 50 euroa yhdistyksen tilille Nordea FI46 1014 3000 2267 18 ja samalla ilmoittamalla postitusosoitteen (tilaaja ja osoite) kirjan päätoimittajalle Arttu Mentulalle ( [email protected] ). Myös aikaisempia vuosikirjoja on vielä saatavilla hintaan 25 euroa / kpl.

Tutustu vuoden 2013 vuosikirjan sisällysluetteloon tästä.