Vuosikirja 2012

Kilpailuoikeudellisen yhdistyksen vuosikirja 2012 keskittyy kilpailuoikeuden ja kilpailun taloustieteen ajankohtaisiin aiheisiin. Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhdistymisen myötä yhdeksi ajankohtaiseksi aiheeksi on noussut kilpailu- ja kuluttajapolitiikan välinen suhde. Aihetta käsitelläänkin vuosikirjassa niin Suomen kuin Tanskan näkökulmasta. Vuosikirjassa käydään läpi myös EU:n tuomioistuimien viimeaikaista kilpailuoikeuskäytäntöä, tarkastellaan oikeustapauksia Suomen, Ruotsin ja EU:n tasolla sekä mm. analysoidaan korkeimman hallinto-oikeuden ratkaisukäytäntöä julkisissa hankinnoissa.

Vuosikirjaa on vielä saatavilla hintaan 25 € / kpl. Tiedustelut voi osoittaa kirjan päätoimittajalle Arttu Mentulalle ( [email protected] ).

Katso kirjan sisällysluettelo: Vuosikirja_2012_sisällysluettelo