Vuosikirja

Kilpailuoikeudellinen yhdistys julkaisee vuosikirjaa, joka sisältää kirjoituksia alan johtavilta kotimaisilta ja ulkomaisilta asiantuntijoilta.

Kilpailuoikeudellisen vuosikirjan julkaisemisesta vastaa toimituskunta, johon kuuluvat professori, johtaja Petri Kuoppamäki (toimituskunnan puheenjohtaja), KTT, dosentti Martti Virtanen, ylituomari Kimmo Mikkola, johtaja Kirsi Leivo, asianajaja Arttu Mentula, professori Juha Raitio sekä asianajaja Ilkka Aalto-Setälä. Toimituskunnan sihteerinä toimii asianajaja Kiti Karvinen. Vuosikirjan päätoimittajana on asianajaja Arttu Mentula.

Ohjeita kirjoittajille

Kilpailuoikeudelliset ja kilpailun taloustieteeseen liittyvät artikkelit tulee lähettää sähköpostitse päätoimittaja Arttu Mentulalle ([email protected]) 28.2. mennessä. Tarkemmat ohjeet toimitetaan kirjoittajille erikseen sähköpostitse.

Kirjan tilaus

Kirjan voi tilata maksamalla 50 euroa yhdistyksen tilille Nordea FI46 1014 3000 2267 18 ja samalla ilmoittamalla postitusosoitteen (tilaaja ja osoite) kirjan päätoimittajalle Arttu Mentulalle ([email protected]). Myös aikaisempia vuosikirjoja on vielä saatavilla hintaan 25 euroa / kpl.

Lisätietoja: päätoimittaja, asianajaja Arttu Mentula, [email protected] tai puh. (09) 251 66 357.

Tutustu vuoden 2017 vuosikirjaan täällä .